luni, 13 octombrie 2014

Cadouri Altfel - pentru cei dragi tie!!!

Se aproprie ziua iubitului meu, deja am intrat un pic in panica pentru ca nu am reusit sa ii cumpar ceva care sa ii placa. Imi doresc sa il surprind cu ceva inedit, ceva deosebit care sigur il va pastra in suflet. Tot cautand pe internet, am reusit sa dau de un site care mi-a atras atentia,  Cadouri Altfel.



 M-a surprins intr-un mod foarte placut si pot spune ca mi-am ales foarte repede cadoul pentru iubitul meu. Aveam initial de gand sa ii cumpar ceva de imbracat, dar stiam ca el este mai pretentios si nu as fi vrut sa nu-i placa sau o apa de toaleta, dar stiind ca are un dulap plin de parfumuri pe care inca nu le-a folosit, am renuntat la ideea aceasta. Mi-a fost greu sa gasesc ceva inainte sa dau de acest site. Pe Cadouri Altfel, mi-a atras atentia la categoria cadouri pentru barbati  o rama foto cu clepsidra pe care o puteti vedea aici .
Este superba, primul lucru care mi-a trecut in minte a fost sa pun in aceasta rama poza cu noi doi si fetita noastra scumpa de 6 luni, iar clepsidra sa ii poata transmite mesajul ca ori de cate ori timpul trece si noi nu suntem langa el fizic, cand este la servici, privind aceasta rama foto cu poza noastra va stii ca noi vom fi alaturi de el si il iubim, oriunde va fi!!!

Cu siguranta, ii va placea si va fi suprins  foarte mult!
Pentru ca urmeaza si ziua de nume a nasei noastre, Mihaela, am gasit printre multe alte cutii de bijuterii , o cutie de bijuterii foarte frumoasa cu doua sertare pe care o puteti vedea la categoria Cadouri pentru femei.
Chiar imi spunea zilele trecute ca nu stie ce sa mai faca, are din ce in ce mai multe bijuterii cumparate si nu mai stie unde sa le mai puna, lucrul care mi-a atras atentia si am zis ca sigur i-ar placea sa primeasca una si sa o scape de grija asta si nu orice cutie de bijuterii ci una deosebita, foarte frumoasa, are un design foarte placut si feminin, ceea ce i s-ar potrivi de minune.O puteti gasi aici.



 Cadouri Altfel este un boutique cu cadouri online unde gasesti intotdeauna daruri deosebite, altele decat obiectele banale pe care le vezi pretutindeni si pe care oamenii si le ofera unii altora atunci cand sunt in pana de inspiratie. Aici au pregatit pentru tine o selectie de cadouri pentru toate momentele si oamenii dragi din viata ta: daruri practice, elegante, simpatice sau haioase, pe care le poti gasi rapid, fara bataie de cap. Nu au multe produse, dar toate sunt unul si unul. Cadourile in editie limitata si stocuri pentru orice cumparator!! 
Recomand cu incredere  site-ul Cadouri Altfel, vei gasi cu siguranta cadoul mult dorit! 

Kisses for all!And spend your money with Cadouri Altfel!

3 comentarii:

  1. Multumim pentru recomandare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. CEAINICUL ARATA DE VIS Cadouri Altfel.MA FACE FERICITA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici gasiti colectia completa de seturi de ceai: http://cadourialtfel.ro/seturi-ceai

      Ștergere